©NY Times
Една од темите блогот е интернетот, како тој не менува и како се однесуваме во интернет средината (активно користење на социјалните мрежи води кон формирање на онлајн битие (internet self), паралелно со реалното битие (true self) кои може и не мора да бидат контрадикторни).
Виралноста е нешто што темелно се дискутира во последно време, од разни причини меѓу кои секако највеќе поради бизнис, односно, вештината да се создаде вирална интернет содржина има неспорно позитивен ефект врз продажбата.
Користењето на медиумите денес, се разликува од користењето на медиумите во минатото. Медиумите се создадени, како и користени, со цел ширење на информации. Денес, во свет сатуриран со информации да се биде информиран е многу лесно, прашање е само на воља. Со оглед на тоа да се биде информиран денес има многу помала предност во однос на другите, одколку во минатото.
Што создава поголема вредност денес е да се биде популарен на интернет. Споделување на информации преку медиумите (особено социјалните мрежи) е многу повеќе за себе-дефинирање и евоулирање на онлајн битието, односно само-брендирање, отколку што е поради споделување на нешто што другите треба да го прочитаат и изградат став. Со зборовите на "интернет виралогистот" Зе Франк:
“This kind of repurposing of media not for consumption but for communication is, I think, the underpinning of this social age.”Цитатот е изваден од тука.
Или пак како што кажува Роб Хорнинг во синоќешниот твит, дискутирајќи на темата:
people are ok w/ others sharing stuff solely meant to impress rather than inform: result is empty "viral" content that only signals identity
— Rob Horning (@marginalutility) October 31, 2013
Исто така, доколку ова ви изгледа како интересна тема, би ви ја препорачал книгата "The Tipping Point" од популарниот бизнис автор кој пипшува за The New Yorker Малколм Гладвел. Доколку внимателно го следите мојот твитер профил неговото име сигурно ви е познато.
"The tipping point is that magic moment when an idea, trend, or social behavior crosses a threshold, tips, and spreads like wildfire."
No comments:
Post a Comment